utorok 3. mája 2011

Tak trochu upršaný deň...

Gaštanová alej pri rieke Turiec

Hovorí sa že ,, Studený máj v stodole raj". Dúfam že je to pravda:) Od rána sa poriadne ochladilo . Čakala som len dážď a dúfala  že zima nás (možno zázrakom) obíde. No teplomer pomaličky klesal:(  Nevadí , hovorí sa že,, Čo ťa nezabije to ťa posilní" . Dúfam že to bude platiť aj pre moje kvietky a bylinky:)
 Napriek daždivému počasiu som sa vybrala na prechádzku. Rada sa prechádzam v daždi. Možno pre niekoho nezvyčajné no pre mňa relax, hlavne po náročnom pracovnom dni:) Ja mám to šťastie že za prírodou nemusím chodiť ďaleko napriek tomu že bývam v meste.
Prechádzka po aleji pri Turci
Káčer , tiež omámený počasím
Bočný prítok Turca
Drozd
Môj výhľad z okna na Malú Fatru

13 komentárov:

  1. nadherne zabery Ajka! kocham sa, budem sa snazit aj ja vidiet caro v uprsanych dnoch..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ajka,krásne zábery.Aj ja milujem prechádzky v daždi, takže nás "úchylákov" je viac :). Ten výhľad z okna máš prenádherný, kde to ty bývaš?Ja mám výhľad na parkovisko :(, hrôza! Ale nebolo tomu tak vždy.Ten výhľad mám len 2 roky, predtým nám tento výhľad krásne tienil strom, ale pre vraj veľké tienenie, špinu z lístia na balkónoch a z obavy prípadného padnutia konárov na naše autíčka ho dali zrúbať :(.Ale našťastie nejaké stromy mám ešte v dohľade a chalupa pri lese to istí.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejka,paci s ami tvoj pristup k uprsanemu pocasiu:)ja som sa "kochala" z pohodlia domova,ale vyjst von som moc nemala odvadhu..krasne zabery:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Evka ďakujem za milý komentárik:) a veru je to uhol pohľadu a treba hľadať vo veciach a situáciach len to krásne a príjemné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem Ivanka:)...,,úchylák-neúchylák" keď vonku bolo tak krásne:)No a čo sa týka výhľadu, bývam vo Vrútkach a kedysi to tu tiež bolo viac zelenšie , problém so stromami máme asi rovnaký, tiež ich tu bývalo viac dokonca mi zakrývali aj ten výhľad, ale lipu čo tu stála som mala skoro v izbe a jej nádherná vôňa ma v lete budila:)teraz je fuč a nasadili ihličnany tak čakám kedy dorastú:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Maťka upršané počasie ma naučil mať rád môj ocko:)ostalo mi to doteraz:)no ale takú pľúšť tiež radšej pozorujem z pohodlia domova:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Možná upršené počasí, ale nádherné fotky! A závidím nádherný výhled z okna! Já čučím denně na křižovatku v centru města!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. prekrásne fotečky Andrejka!!!až tak všetko ožíva, keď trošku zaprší, všakže? ja mám tiež rada prechádzky v daždi, dokonca aj rada bicyklujem v daždi:) raz som tak spravila skoro 80km. Máš krásnu zeleň v blízkosti domova a ešte krajší výhľad - kopce to je moje:)) V podstate keď sadnem na bicykel, tak aj ja som behom 10min. v prírode, čo veľmi oceňujem, neviem si predstaviť, že by som bývala niekde v centre rušného mesta. No ale za zeleň sa platí - aj hodinovým dochádzaním do práce:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hanička ďakujem:) som rada že sa ti fotky páčia:) no a ten výhľad čo som nafotila je ten krajší:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Evka ďakujem:) tiež som bicyklovala v daždi no romantickejšie sa mi zdajú prechádzky:)...no a čo sa týka tej dane za zeleň, naše mestečko je také mini že aj do práce to mám 5 min a do prírody 10 min:)asi som dieťa šťasteny:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. no to teda si Adi:) v dobrom závidím ten luxus...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Andrejka, uzasne nadherne fotecky, nemas nahodou novy fotacik? Byvas veru v krasnej lokalite, nadherny vyhlad! Malu Fatru milujem, nadherne hory. Ked sme nou minuly tyzden prechadzali, kohala som sa kazdym kopcom (moja srdcovka je Rozsutec). V lete dame asi Terchovu s nasim drobcom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ďakujem krásne Andrejka:)foťáčik nemám nový. Používam dva, zrkadlovku Canon 500D (príležitostne mením objektívy )tým sú fotené všetky obr.v tomto príspevku okrem drozda ten je fotený compaktom Canon SX100 :) A čítala som celý tvoj príspevok o výlete po Slovensku a veru veľmi sa mi páči ako si to opísala a obrázky sú veľmi pekné:)A tá Terchová je perfektná voľba ja som tam bola aj s dcérkami pred dvoma rokmi na Malom Rozsutci a veľmi odporúčam, náááádherná príroda , ale to asi vieš:)

    OdpovedaťOdstrániť