nedeľa 1. mája 2011

Makový kvet



 Bola to láska na prvý pohľad. Milujem maky , divé maky (v poli žltých kláskov)...no tento bol taký kráááásny. V záplave iných kvetov sa vynímal svojou jednoduchosťou, farebnosťou a krehkosťou svojich okvetných lístkov. Musela som si ho kúpiť, na trhu mi predávajúci tvrdil že je to trvalka, tak uvidíme...Nikdy som mak nepestovala v kvetináči, zdalo sa mi to divné...poľný divý kvet skrotiť a zasadiť do kvetináča:))) Tento z trhu je skrotený tak uvidím , ako sa mu bude páčiť u mňa na balkóne.



...už má aj obyvateľa...
...traverz sa podaril...

25 komentárov:

  1. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Ajka nádheraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta poslední fotečka je (pro mě) suprová!
    Připomnělo mi to dětství, kdy jsme z rozkvetlých máčků dělali makové panenky. Dík!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Hanička:)...som rada že som ti pripomenula dectvo, tie spomienky sú najkrajšie:) Apropo ja som milovala rozprávku o Makovičke a Emanuelovi:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ospravedlňujem sa za chybu ...detstvo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné maky, krása. V truhlíku som ich ešte nezazrela pestovať. Na trhu už začína byť pekný výber, ale ja zatiaľ odolávam, po zimných mužíkoch-Pangrác,Servác... to aj u mňa vypukne :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ajka ... tak toto sú umelecké fotografie ako od profíka ... radosť pozrieť ... nááádherné ...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejka vdaka, ze si aj nas potesila svojim krasnym prispevkom a nadhernymi fotografiami. Dakujem za prijemne pohlazeni duse me:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to je nadhera Andrejka! krasne si si vybrala a dokonale zachytila divost aj neznost makovych kvetov :) nech sa im na tvojom balkoniku dari!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. prenádherné fotečky a rovnako nádherné kvietky!!!tiež milujem tieto poľné kvietky - hlavne keď je nimi zaplavené celé pole - to je potom úžasný pohľad!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ivanka ďakujem:) tiež som bola prekvapená , že sa dajú pestovať aj takto:)))a veru ja som neodolala a pevne dúfam že prežijú aj troch zamrznutých :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem Jani :) moc si ma potešila , som rada že sa ti obrázky páčia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Adrianka ja ďakujem za pochvalu :) to zas pohladí moju dušičku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ďakujem Evička :) to tie kvietky si vybrali mňa a ja sa budem snažiť nech nám robia radosť čo najdlhšie:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Evička (eve.kei) ďakujem krásne:) ja som do poľných (lúčnych) kvetov úúúúplne zbláznená:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Aj ja milujem divé maky. Sú to najkrajšie poľné kvety. Ale tento rok som sa po x rokoch vrátila k botanike a rozplývam sa v prirode na kazdej kvetine :) ako decko som so robila herbare a poznala som vsetky kvety... a teraz ma priroda, kvety opat nejako chytili za srdce ;)
    Krasne kvietky Andrejka, nech sa im na tvojom balkone dari!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. haha ja som to otvarala s tym, ze najdem kysnuty makovy kolac v tvare kvetu a tu taketo krasne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Andrejko moc tě zdravím .Nemůžu se vynadívat na ty krásné vlčí máky-nádhera.Netušila jsem že se dají koupit i do truhlíku.Měj se moc hezky. Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Andrejka máš pravdu sú to najkrajšie poľné kvety:)A čítam že máme veľa spoločného čo sa týka kvietkov ja tiež obdivujem každý okvetný lístok:)a herbáre z detstva mám doteraz, nie síce kompletné čo-to chýba no mojim dcérkam sú inšpiráciou:)A ďakujem krásne snáď sa máčiku bude dariť:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Miška prepáč že som ťa takto zavádzala:(, ale som rada že som ťa aspoň fotečkami potešila:)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ahoj Věrka:) Teší ma že sa ti fotečky páčia a vedz že ani ja som netušila že sa dajú pestovať v kvetináči:) tieto som objavila cez víkend v Martine na trhu a už sa nedalo odísť bez nich, tak dúfam že sa budem vedieť o ne aj postarať:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. jej,to je nadhera,Andrejka....nech sa tvojmu prekrasnemu polnemu kvietku dari aspon zcasti tak,ako tvojmu krasnemu "polnemu" blogu:))

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ake krasne fotky a ten pavucik model ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ďakujem Maťka :)pevne verím že bude, alebo dúfam že bude:)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Marianka ďakujem:) však je pavúčik rozkošný:)

    OdpovedaťOdstrániť