utorok 4. októbra 2011

Jablkovo tvarohová torta

Jeseň máme v plnom prúde. Je plná farieb a vôní. Plná ovocia. Plná jabĺk. A práve na tie jesenné som čakala , aby som mohla upiecť tento Maťkin výborný koláč. Nebudem prepisovať recept, robila som ho presne podľa toho , ako napísala Maťka len cukru som ubrala , ale to je na chuti každého z vás a neposypala som mandľami  s čisto prozaického dôvodu nemala som plátky mandlí:). Koláčik sa javí trošku prácny no je tak úúúžasný že určite stojí za námahu .

No a ja som sa  týmto koláčikom chcela dnes poďakovať môjmu manželovi za krásnych štrnásť rokov čo sme spolu:)

5 komentárov:

  1. Ajka, do ďalších spoločných dní veľa porozumenia a veľa takýchto koláčov z lásky. Ja keď chcem potešiť toho môjho, tak tam musí byť mak, ale ani týmto by určite nepohrdol :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mnaaam, kolácik je fantastikus a Ajka prajem vela vela rockov v zdraví a Láske :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejka,velmi sa tesim,ze si vyskusala:)vybrala si si veru delikatesku riadnu,este teraz si spominam na tu lahodnu chut..sice som ho odvtedy nerobila,kedze stale skusam nieco nove,nebolo kedy:(...Andrejka,a kooopec dalsich nadhernych manzelskych rockov prajem:)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ajka prajem vela stastnych rokov vo vasom spolocnom zivote, kopec lasky a porozumenia.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ivanka, Slávka, Maťka , Adrianka z úprimného srdca Vám ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť