štvrtok 23. decembra 2010

Na poslednú chvýľu.

Niekedy v novembri som si objednala vianočnú látku od Alinky z MMB.Potom som ju založila , však do Vianoc času dosť. No čas akosi ubiehal...A dnes do obeda  som si sadla za šijaci stroj a zpichla  vianočný obrus  do kuchyne na slávnostný stôl a aj na malý stolík pre mňa a aj pre moju maminku.Dobrou pomocníčkou mi bola moja Barborka , plnila ušité srdiečka rúnom.  Zo zbytkov som si ušila vianočný vankúšik a srdiečka:-) Milujem túto nesmrteľnú vianočnú kombináciu červenej a zelenej.

PS: Prajem všetkým čitateľom krásne , pokojné a požehnané Vianoce.

3 komentáre:

  1. Adrejka prajem Tebe i celej Tvojej rodinke krásne Vianoce, pohody a veľa lásky. paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. andrejkaaaa stastne a vesele vianoce tebe a celej tvojej rodinkeeeeeeee.paaa.slavka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujeme Slávka aj Vám prajeme krásne Vianoce:-)

    OdpovedaťOdstrániť