streda 22. septembra 2010

ZOO Zlín

Cez víkend sme boli v úžasnej  ZOO v Zlíne. Počasie bolo na objednávku takže nebol dôvod na sťažnosti :-).  Celá zoo bola rozdelená podľa kontinentov, no netušila som že za deň ich zvládneme až štyri (myslím kontinenty). Najviac sme sa zdržali asi v Afrike no, ale ani ostatné kontinenty nezaostávali. Nám sa veľmi páčilo že sme sa mohli voľne pohybovať medzi zvieratkami (samozrejme tými mierumilovnejšími). Rozhodne túto ZOO odporúčam ako výborný výlet, veď babie leto len začalo tak prečo to nevyužiť:-)

2 komentáre:

  1. Ahoj Andrejka ... joooj, už teraz viem, že Tvoj blog bude krásny a veľmi sa teším na každý Tvoj nový príspevok. Veľmi dobre si urobila, že si ho stvorila a ja Ti držím veľmi palčeky, aby sa Ti darilo. Nazíznem k Tebe veľmi rada.
    Apropo: - tá ZOO je nádherná, pravdupovediac boli sme v nej iba jediný krát, ale úplne ma očarila a ten nádherný obrovitánsky sklenník .. jednoducho človek tam prišiel skutočne na iné myšlienky. Paaa. Mata406

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Maťka ...som vééééľmi rada že si zatúlala na môj blog a ďakujem krásne za povzbudivé slovíčka...budem sa snažiť príjemne spestriť náš každodenný život :-)...a rozhodne budem sledovať tvoje inšpiratívne príspevky na tvojom blogu :-)Pá rajka

    OdpovedaťOdstrániť